måndag 13 april 2009

Nej nu får det vara nog!

Med det här undvikandet av att skriva.
Har varit väldigt okreativ i helgen, fast egentligen inte.
Skrivit låttexter i huvudet och insidan av mitt fula huvud har arbetat konstant,
men nu är det som bortfluget och jag måste börja skriva ner vad jag tänker igen.
Annars blir jag väl galen, tids nog.

Helgen har varit sådär lagom påskig,
kalkonmiddag hemma igår, med memma till efterrätt.
Fast halva högen var halvdöda så det blev inte mycket mera efter det,
och före det drog jag spinning.
Lördagen sov jag bara, förutom dagen då vi gick på stan och tog en kaffe på Robert's.
Var egentligen på väg ut igen, men orken fanns inte, inte direkt lusten heller.

Drömt konstiga drömmar har jag gjort hela helgen,
om konstiga personer och personer jag aldrig sett tidigare.
Inatt skulle jag börja skolan igen och det var några konstiga tester som gjordes.
Jag pratade fettförbränning med några personer och tydligen ansåg jag att fotbollsspelare hade en otroligt effektiv fettförbränning som intervallar 90 minuter.
Var kommer allt ifrån?

Inte är det väl att tänka på men ibland sätter sig de där känslorna man haft i drömmen resten av dagen..

Och i fredags tatuerade jag mig,
äntligen.
Fantastiskt vacker blev den, jag är grymt nöjd.
På kvällen åt vi middag med min bror och Åsa,
därefter släpade vi med dem till Arken.
Jätterolig kväll!
Men S svamlade någonting om att han inte tyckte om Så ska det låta när vi gick hem från Arken på natten,
det lät nästan som att han skulle göra slut med mig men han svamlade bara i fyllan.
Plus att min hjärna också gick på högvarv.

Idag ska jag träna, är det tänkt.
Men bäst som det var har jag ingen lust, alls.
!?? S tycker jag är och har varit konstig hela helgen.
Det tycker jag också.

Inga kommentarer: