måndag 6 april 2009

Slut på orken

Ja usch, nu har jag verkligen varit dålig på att blogga.
Men det har inte hänt någonting värt nämna heller,
och jag har bara varit så trött och slut hela tiden.

Var på inspirationsdag/kurs i lördags hela dagen,
funktionell träning och cardio/kondition..
Och ett pass inom dessa områden vardera blev det,
först då funktionell träning, med fokus på bålstabiliteten och den inre muskulaturen (sjukt tungt btw, riktigt roliga övningar, utmanande!!) och sedan step up,
lätt koreografi men otroligt roligt och verkligen effektiv cardio,
pulshöjande.

Det konstiga;
jag har träningsvärk..
i ENA vaden..!
Jag gissar att det beror på den efterföljande stretchningen,
gled lite med foten när vi stog på brädet och sträckte ut.
Så, där är det.
Men konstigt känns det, för jag kan knappt gå.

Drog spinning igår och fast det var bara 8 deltagare blev det lyckat, enligt mig.
Först kändes det lite tröttsamt, men sedan fick jag igång dem bra ;)
hårt och härligt pass! Lite söndagstortyr sitter väl alltid på sin plats?

Efter det bara slappade jag hela kvällen, kände mig HELT utmattad.
Börjar bli övertränad känns det som, pulsen är inte riktigt normal..
Så får försöka ta det lite lugnare igen nu,
men det är ju SÅ SVÅRT. hoho.
Nå idag ska jag i alla fall träna mage & biceps, sedan dra Flowin,
efter det ska jag hem, käka.. Och det lär bli tidig kväll,
för hör och häpna.
En Emelie tog sig upp 06 i morse, var på jobbet 06:30 och kommer vara här till 18.
Ganska duktigt, va?

Men gick och lade mig vid halv tio igår kväll, var helt slut som sagt,
men ändå sov jag dåligt inatt.
Har en förkylningsblåsa på insidan av läppen som jag vaknade så fort tänderna tog i.
Jo nej.

Nu längtar jag verkligen till påsken, vila vila vila,
lite roliga händelser, några pass, sedan vila igen ;)

Ha en underbar måndag.
Och solen lyser igen.. :)
Skulle vilja springa på utsidan, men men.
/ Emelie

Inga kommentarer: