tisdag 21 april 2009

Det här med att ha en hjärna överallt, eller ingenstans

Tro det eller ej,
men jag GLÖMDE ett möte idag.
FAST jag hade det nerskrivet i min kalender.
Voi helsike.
Nu har ilskan försvunnit men ingen kan ana hur grymt förbannad jag var på mig själv.

Speciellt när folk tror man bara använder det som en ursäkt,
"ja hej jag glömde bort så jag kan inte komma".
Så är det sällan, eller aldrig för min del.
Jag är ärlig, och vill jag inte fara tvingar jag mig iväg ändå för jag får så dåligt samvete annars.
Så det är otroligt frustrerande, speciellt nu när jag velat gå idag också.

Men jaja, nog med selfpity,
jag är glömsk så är det bara.
Men kanske det finns ett botemedel,
det får vi se i Augusti.

Har inte heller kommit ihåg att blogga de senaste dagarna, vilket jag ber om ursäkt för.
Men jag har väl pynjat på som vanligt,
träning av rygg, axlar, bröst och triceps. Ett pass Flowin har jag dragit och även själv kört ordentlig intervall-cardio.
Så det har varit riktigt nice.. :)

Annars?
inte så mycket, lagat lite mat.
Varit hemma, städat och fixat,
kastat massor av kläder..
Och det ska ske även större klädrensningar.

Nu ska jag ta och jobba lite till,
stängning om en och en halvtimme så ska snart förbereda
och äta mitt kvällsmål,
proteinpannkaka! Nam nam.

Inga kommentarer: