torsdag 2 april 2009

min vän, soffan.

Nu är jag äntligen hemma igen,
har farit på ända sedan halv 12 i morse.
Men det har varit en bra dag ;)

Först sprang jag iväg och spelade gitarr,
sedan gick jag en sväng via en butik och köpte en skinnimitations-jacka,
för dryga 30 euro. Så nu har jag ÄNTLIGEN en, och jag harprovat säkert 200 stycken,
men de har varit för korta, för stora eller för korta i ärmarna.
Ingen är perfekt.

Efter det gick jag hem och bytte gitarren mot träningsgrejer sedan bar det iväg till det andra hemmet of mine. Där spenderade jag 2 timmar genom att träna och efter det sola.
Älskar att träna rygg och axlar, det måste vara det roligaste passet i helhet..
Vet inte varför jag tycker det men det är bara så, älskar att köra marklyft till exempel, tröttnar aldrig på den övningen..


Nå efter detta så gick jag hem igen och då blev det en snabb dusch och sedan käk på timjan,
VÄRLDENS godaste mat tror jag att jag åt.. Krämig pasta, med bla kyckling, pesto och valnötter.
Det var sjukligt gott. Tror inte jag ätit upp en hel portion mat på flera år.. Men den slank gladerligen ner sådär bara.
Sedan gick vi lite på stan och jag fick en ny ring till läppen, S en ljudadaptergrej..

Idag har jag planerat någonting min mamma inte kommer tycka om,
så om du läser det här mamma, förbered dig.
Haha. :) men tänker inte säga vad det är! Kommer förmodligen bilder sedan..
Om en vecka ungefär.

Och handlat fick vi också, allt utom mjölk.
No milk today. Sablar.
Jag/vi dricker 6 liter mjölk på 5 dagar.. hoho.
Men en glass fick vi åt oss i alla fall,
och den bästa glassen, den satt verkligen där den skulle!

Solero smoothie strawberry banana, bästa glassen ever!

Nu är det bara chill resten av kvällen,
känner mig lite hängig (alltså hängig som i trött, inte ledsen)

Så ha en bra kväll ;)

1 kommentar:

Linda S sa...

jag tror jag vte va de e du ska göra:P