tisdag 7 april 2009

gääääsp

varifrån kommer denna trötthet!?
konstigt, tycker jag fick sova någorlunda trots det här jäävla såret i min läpp.
Men jaja.
Imorgon ska jag upp 6 igen, wish me luck. ;)
Men sedan är det påsk.

Idag har jag en välförtjänt vilodag, känner på pulsen att jag håller på att bli övertränad.
Så måste verkligen försöka ta det lite lugnt mellan varven, känns bra ändå.
Men i morgon är det dags igen, efter jobbet ska jag visa några högstadiekids som lagar en skoltidning några kom-i-form-till-beach-09 övningar :) det ser jag fram emot, lite speciellt.
Fast det nu bara är en skoltidning, men ändå.
Och efter det är det träning för egen del som gäller, bröst och triceps, så ett snabbt pass före det bär av hem mot föräldrarna eftersom min underbara mamma fyller år :)
Kanske lite tårta ;) eller memma ;p jag älskar memma.. ojoj.
Funderar på att fylla frysen med lite memma faktiskt, så länge det finns i butikerna..

Nå, för övrigt idag har jag varit och storhandlat, massor med mat.
Börjar nämligen tröttna på den här rådande matbristen i kylskåpet.
Så nu ska jag laga fisk, kyckling och köttfärs. Matlådor, så är det överstökat för ett tag.
Tänkte även försöka laga lite kesella-röra. (Kvarg) Och prova på att laga lite proteinpannkakor ;)
Nu när jag även nyss fått lön passade jag på att införskaffa min favoritsallad, ruccola!
Två kassar fulla blev det, så nu är jag 50 euro fattigare. Men ibland får det vara värt att lägga lite mera pengar på kosten, nu är jag nämligen otroligt trött på gröt, faktiskt.

Igår var jag så lycklig då jag hade fullt pass på Flowin, ojoj, riktigt grymt vad roligt det blev! Man suger verkligen upp all den där energin deltagarna har med sig!
Känns så underbart.
På fredag och söndag drar jag spinning, som sagt.. Lite lugnare nu ;)
Men kooom på passen!!!!
att det sedan inte bara är jag som sitter där och flåsar för mig själv

så sal skulle vi kunna ha på avancia va? istället för 22 cyklar.. ;)

Ja, nu ska jag försöka göra någonting nyttigt.
Börjar redan lugna ner sig mycket..

ha en fin kväll :)
/ Emelie

Inga kommentarer: