tisdag 14 april 2009

jag <3 listor

tyvärr.

Vad heter du?: Emelie Malena Martina Westerlund
Ålder: 20
Längd: 174,5
Vikt: 60
Hårfärg: blond
Ögonfärg: Grön, blå, grå.. Jag tror den ändrar ;p
Beroende av: träning
Hur mycket smink använder du dagligen?: beror på, allt från inget till 5 produkter.
Vad har du ätit idag?: frukost, lunch, middag
Dagens klädsel: jeans & tskjorta
Glädje just nu?: att prata med människor
Irritation just nu?: att mina känslor åker upp och ner hela tiden.
Senaste låt du hörde?: Regi feat. Scala - I Fail (när jag sprang på löpbandet)
Senaste inköp?: bananer, all-bran, satsumer, körsbärstomater, pågen-limpa och en glass :o)
Vilka hårfärger har du haft: blond, superblond, mörkbrun.
Brukar du äta frukost: alltid, alltid.
Vad gör du om helgerna: sover, äter, umgås, festar ibland, ser på film/serier.
Gillar du att få uppmärksamhet: för mycket..
Husdjur: två katter, Brallan och Sessa :)
Hur är ditt hår: Blont, tjockt men tunna hårstrån. Uppklippt rätt mycket, rakt.
Brukar du bädda sängen: ibland
Har du mest skivor eller filmer: Filmer
Favoritaffär: någon matbutik förmodligen ;)
Vad har du på väggarna: tapet, tavlor, bilder och någon planch.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: jag var 16
Hur många timmar sover du per natt: 8-10
Beskriv dig själv med tre ord: knasig, glad, energisk
Vem betyder mest för dig?: Mina föräldrar, mina syskon, S och mina vänner.
Föredrar du att vara singel?: Nej
Är du singel?: Nej
Senaste hångel?: Jaaa, haha. Vem kunde det vara? ;)
Är du nöjd med dig själv?: sällan, men visst, det händer.
Hur mår du just nu?: Helt okej, trött och tråkigt.
Senaste program du såg på?: Greys anatomy
Senaste film?: Marley & Me
Vad var det senaste du sa?: "Jah, de går bra de å"
Hur ofta tvättar du ansiktet?: 2-3 gånger om dagen
Vem vet mest om dig?: Jag, antar jag. Annars mina kära föräldrar kanske, och sambon förstås.
Vad har du i ditt fönster: oftast två nyfikna katter, annars ibland någon fluga.
Vem var den senaste personen du umgicks med: på vilket sätt!? umgicks? Eftersom jag jobbar nu så har jag umgåtts med massor av människor ;)
Hur dags gick du och la dig igår: 22
Vad behöver du mest just nu: en stor kopp kaffe eller en battery kanske? Lite kärlek skulle inte heller sitta fel :o)
Har du fler kort på dig själv än dina vänner:ca 100000 gånger mera.. haha
Har du bra minne: NEJ, verkligen inte.
För eller emot plastikoperationer: skulle aldrig göra en själv om det inte hände någon värre olycka. Annars dömer jag inte andra.
Vad ska du göra ikväll: jobba, duscha, äta och sova.
Svårt eller lätt för att sitta still: svårt, bara vrider och vänder hela tiden.
Brukar du se ner på andra människor: nej, verkligen inte..
Är du enkelspårig: japp, men engelskan duger nog utmärkt att använda också.
Hur vill du avsluta det här: peace

Inga kommentarer: