tisdag 28 april 2009

Home

och nu har jag bokat båt och allting till i morgon.
Blir ett sjå me allt bara,
packas och böka.
Ska ta och köra ett riktigt mördarpass och sola lite solarium,
sedan dra ett switchingpass och därefter stressa stressa till båt.
Voikka voi.

Åt ett av världens bästa kvällsmål idag :)
2 dl kvarg/kesella
½ - 1 dl whitechocolatemousse protein (whey -100), går bra med vanilj också!
en passlig skvätt Olight smultronsaft
Underbart underbart!
grymt gott.
Speciellt om man gillar annars vanlig kvarg som är smaksatt,
detta smakar som danones danio jordgubbskvarg,
bara tusen gånger bättre på alla sätt och vis,
no sugar, no fat, lots of protein ;)
good stuff.


denna pratar jag om :o)

Nu springer katterna på som galningar fram och tillbaka här,
vilda djur.
Och S försöker sova för en gångs skull men det kan ju vara lite svårt..

btw har han städat upp hela lägenheten så det ser ut som himmelriket,
och min bil.
Gissa om JAG har dåligt samvete? jag ger inte ens karln den kärlek han behöver..
Men ibland har man väl sina orsaker att vara lite otacksam.
Jag lever för tillfället i en enda stor bubbla av osäkerhet, så jag vet inte om så många kan kräva så mycket från mig.

Det där kanske lät lite fel men,
jag syftar på tidigare skriva inlägg
.
Jag har som sagt lite av en downperiod..

Nej nu ska jag nog försöka hoppi kojs också,
hoppas på en lika bra dag i morgon,
och en ännu bättre på torsdag.
Men det kan bli hur som helst,
och jag har en magkänsla nu faktiskt..
ahja.

sleep tight
love
/ Emelie

Inga kommentarer: