onsdag 15 april 2009

totalsliten

och det är sängen nästa,
tänkte vara snäll och skriva lite före för kommer knappast komma något igen nu på några dagar.
Ska som sagt till Uppsala..

Jag är helt slutkörd, förstår inte vad det beror på,
och nu vimlar tankarna på igen i mitt lilla huvud.
Vad är det som ska mala så!?

Jag vill bara spela gitarr, sjunga och laga musik nu igen,
började på en ny låt idag igen men hann bara med en liten liten bit.
Kanske skulle skriva dikter istället? haha

På samma gång vill jag bara gråta.

Nej usch nu är jag trött..

Här är en av de låtar jag haft på huvudet hela dagen;

Gått och nynnat på pianodelen hela dagen, låter hemskt men bra i mitt huvud.
Och det är ju en grym låt! Ojoj.

En till låt i samma stil;

grymt skön.

Nu ska jag lyssna lite på Keith Urban ;)

Sov så gott

Inga kommentarer: