lördag 2 maj 2009

oi voi kan jag bara säga

var ju som sagt i uppsala över valborg,
ojoj.
Allt gick nog bra och det var roligt som fan,
men det blev väl lite väl där på kvällskvisten.
Fast i går mådde jag helt superbra, så vi körde hem på kvällen.
Guld värt!

Dock lider jag nu av frossa från solen,
varit ute två dagar i rad så är bränd som bara den.
Illröd i pannan och näsan :S
Men ja, det ska väl bli lite finare färg på det får jag hoppas.

Mår inte så bra idag, alltså.
feber och är trött.
Ingen träning som jag hoppats :(
3 dagar utan,
usch.

I morgon ska jag försöka satsa igen, hoppas jag kommer snabbt in i samma som jag var.
Nåja.. Gjort är gjort.
Och jag ångrar inget :)

Har lite bilder från vappen som jag kanske lägger in lite senare.

S satt här ochkommenterade att jag blivit så dålig på att skriva blogg,
det stämmer.
Vet inte varför, är väl inte i en skriftsvacka.
Men det går väl lite upp och ner det där,
har inte så mycket intressant att skriva om känns det som.

Och om det finns mycket att berätta är det bara jobbigt :P haha.

Nej nu ska jag dricka lite vatten till,
3 saker gör jag idag,
sover, dricker och pissar.
hoho.

love
Emelie

1 kommentar:

Hulda sa...

Kul att höra att du också överlevde valborg :)
Om du vill titta in till mig hittar du mig här - http://huldahartalat.blogspot.com

ha det bra och njut av solen ^^
/Eve