onsdag 23 juni 2010

att sitta inne

en sådan här dag borde vara olagligt.
Men vad gör man? Finns fortfarande massor att göra,
och så måste jag ju uppdatera här lite.
(Eller jag vill...)
Sen är jag ju som sagt inte så bra på att ligga ute och steka. I alla fall inte ensam utan någon att prata med.

Imorse var det segt att stiga upp, det märks att det varit hård träning de senaste dagarna. Borde egentligen vilat, men eftersom det inte lär bli så mycket träning när mina härliga svenska vänner kommer hit så är jag tvungen att trycka ihop det lite.
Så idag blev det rygg & baksida axlar, övningar:
pullover i kabel
lats i latsdragmaskin
sittande rodd med brett grepp
bent over row i smith
extensions med skivstång
hög rodd
liggande flyes

Imorgon ska jag då köra veckans sista pass, axlar & triceps, och dra spinning på kvällen. Sedan är jag så illa tvungen att vila, men det blir nog inget svårt :)

Ikväll får det nog bara bli lättcardio, dvs powerwalk.
Om ens det.
Känns lite konstigt när jag har dragit ner på träningen såhär mycket (cardion), men det är tyvärr ett måste för min hälsa. Och det går ju bra, lite svårt ibland att sluta när jag borde.. Men det har gått ganska bra hittills! Så jag får ta och vara nöjd med mig själv nu :) Jag känner att jag orkar mycket mera i styrkan dessutom sen jag minskade! Det kan jag ju inte vara annat än nöjd över, för det är trots allt den jag satsar mest på. Tycker det är så sjukt roligt med konditionsträning också bara!
Nåja, i-landsproblem..
Sen får jag ju vara försiktig med mitt psyke också.
Men idag mår jag ju i alla fall ganska bra.

Sen har jag ju glömt skriva förra veckans träning,
men den såg ut någonting såhär:

Måndag:
gym - ben, vader, mage
Tisdag:
länk - 50 min
Onsdag:
gym - rygg, baksida axlar
Torsdag:
Mådde så otroligt dåligt,
körde spinning men tog det riktigt lugnt 60 min = VILA
Fredag:
Biceps 40 min
gick inget bra, mådde fortfarande dåligt..
Lördag:
Gym - axlar, triceps
kvällen: länk 30 min
Söndag:
Vila
Powerwalk 60 min

Om jag minns rätt.
Lite halvtaskigt.. :/ När jag mådde sådär dåligt.
Men denna vecka är jag igång som vanligt ;)

Nu ska jag väl försöka ta mig i kragen..

Inga kommentarer: