söndag 20 juni 2010

sunday morning

eller nu är det ju mitt i dagen snarare.
Men blev sovmorgon för oss! Skönt!
Älskar verkligen att sova ut.. Så det är väl en positiv sak med att vara arbetslös?
Nja, jag vet inte.

Fast idag är det ju söndag och ingen arbetsdag, så. Skit i det.
Eller nåt.

Igår skrev jag inte, jag kom inte ihåg.
Drog switching på morgonen direkt, superroligt! Och efter det träning med Dragan *stor tumme upp*
Det blev axlar och triceps.

Övningar:
Press bakom nacke i smith
hantelflyes
flyes i maskin
drag till hakan
pushdowns, heavy
french press
pushdown med rep



Äntligen hade den där jäkla medicinen gått ur mig och jag kunde ta i som jag är gjord för. !!! Så efter det kändes det otroligt bra. Då åkte vi hem och lagade köttfärssås & spaghetti, mums!

Efter det hade jag en liten offperiod, om vi säger så. Jag hatar dem,
jag har liksom ingen aning om när de kommer och det kan bara smälla till så förstör dom hela mig på en sekund. I övrigt tyckte jag att jag hade en helt okej dag, speciellt med träningen. Men icke.
Dock gick det över efter ett tag, och jag bestämde mig för att dra ut och springa.
En halvtimme bara men det räckte gott och väl! Då mådde jag nästan som en liten prinsessa.. Att springa på sommarkvällarna är verkligen någonting som jag kan tycka gör livet värt ganska mycket. Det är ett guldkorn.
Tog ut musiken ur öronen sista biten också, körde lite intervaller och lyssnade på naturens musik.



På kvällen myste vi till det med färsk annanas! Glömmer hela tiden hur gott det faktiskt är.. Och lite poppisar :)
Mys.

Idag är det inte så mycket som rör sig i mitt huvud, och det får jag nog passa på att njuta av, för så är det inte ofta nuförtiden.

Vi hörs senare!
Ska lägga upp lite fin Cardiomusik också tänkte jag..

Inga kommentarer: