torsdag 17 juni 2010

Idag

har jag mått dåligt och haft en massa för mig.
Ingen bra kombination.
Var en idiot och tog medicinen idag (concerta)
och fick alla biverkningar man kan få, utom typ hallucinationer och medvetslöshet.
Annars skojar jag inte,
diarré, yrsel, skakningar, torr i munnen, oro, irritation, retningar, feber, frossa,
andnöd, tics.. You name it.

Nej fy fan,
dom där läkarna har ingen jävla aning.

Så nu är det slut på det.
Hellre har jag ADHD och försöker handskas med det i stunden..
För det är fan inte värt det.
Så nu får jag väl bara acceptera mig själv som jag är.

Och hör - "bara".

2 kommentarer:

Ida sa...

dom där medicinerna är inte att leka med. Jonte åt samma och den fungerade bara en tid.. ingen höjdare alls! Vilken läkare går du till?

Ta väl vara på dig! puss<3

Ida sa...

hmm, ne dom läkarna har jag aldrig hört talas om.. Jonte går till en kvinna som heter Jana lingel eller något liknande.

Normalt är läkarna ganska handikappade när det gäller ADHD eftersom det inte är en "sjukdom" du riktigt kan sätta fingret på. Den upppenbarar sig olika hos olika personer och så är det också med medicinene. det är ett jäkla provandes till man äntligen får tag på den rätta och när det väl händer, ja då har man varit redo att ge upp allt som har med mediciner att göra på grund av alla biverkningar.
Men du är tapper gumman, du kommer att hitta den som passar dig, men som sagt den där skiten tar tid!

Jag kommer till Åland den 28 juni :D :D :D Meeega kul, då ska vi ta och fara och simma eller liknande sköna sommriga saker!
Sköt om dig gumman <3 Jag tänker på dig