onsdag 23 juni 2010

dagen lider mot sitt slut

än en gång!
Och i morgon är det torsdag, dagen före midsommar,
och mina SVENSKAR kommer hit !!!! <3

Jag lyckades ta mig ut och sola hela en och en halvtimme idag! Jag är STOLT! Hujedamig vad varmt det var. Hällde vatten både över och i mig hela tiden.
Det tog dock en stund innan jag kunde "stanna på plats".. En halvtimme sprang jag omkring. Gud vete vad jag höll på med.. In och ut, ut och in.. Sprang omkring på altanen och på gården.
Knäpp.
Men sen bestämde jag mig för att pina mig, började läsa min bok och fastnade i den. Där var det.
Gillar ju inte att sola så rysligt mycket, inte över huvud taget faktiskt. Men jag gillar att ha lite färg. Så idag vann det senare.





fick för mig att ta bilder på de vackra rosenbuskarna vid altanen när jag solade. Doftar gott gör de också!
Jag saknar min riktiga kamera lite, tror jag har glömt batteriet i laddaren i väddö. Så nu har jag kamera men inge batteri. Men telefonkameran går ju tydligen okej den också.
Har funderat på att kanske man skulle utbilda sig mera än "bara" Hälsopedagog.
Senast på listan har varit läkare, psykolog, fotograf och naprapat..
Hmmmm.... ;)

Både lunch och middag åt jag och sedan kom min älskling från jobbet! :) Då blev jag glad. En annan sak jag inte gillar är att vara ensam. Blir galen med mina tankar som är överallt. (Men lyckades ju komma in i boken lite idag också så då höll dom sig "på plats"). Och dessutom så ÄLSKAR jag ju att vara med honom!
Vi snackade och gick powerwalk, 75 minuter var vi ute och traskade i det helt fantastiska sommarvädret. Det är någonting jag också ÄLSKAR!



Denna vackra häst gick vi förbi, bland annat.

Nu ska det nog snart sovas igen så vi orkar köra vår 4:e dag i rad i morgon med AXLAR och TRICEPS! Ser fram emot det! Gillar att köra axlar och triceps riktigt riktigt mycket!
Nu är jag trött som jag alltid brukar vara den här tiden på kvällen, ska gnälla lite för min pojkvän om det och pussa på honom därefter.

Sleep tight *ZzZ*

Inga kommentarer: