måndag 21 juni 2010

en ny måndag

jag började dagen med ett grymt benpass med Dragan direkt efter en rejäl frukost!
Blev helt slut.. Så nu är det återhämtning för fulla muggar innan spinningpasset ikväll.
= MYCKET och bra mat, ingen stress, försöka hålla huvudet tomt (som igår), och vara stilla..

Nyss intogs lunchen och tänkte bara försöka reda upp lite i mitt minimala rum, dit jag flyttat grejer och kläder som jag haft i min 2a i sverige.. Inte det lättaste.
Så får se hur det går..
Men det är lite jobbigt när det inte finns plats för allting. Kanske inte hade behövt släpa med mig allt.

Har läkarbesök om en och en halvtimme också, får se hur det går nu då..
Får väl en annan medicin som kommer vara minst lika skit.
Skulle inte förvåna mig.

Nu känns det lite stressande att skriva faktiskt så jag tänker sluta.
Hörs förhoppningsvis senare!

Förresten, dagens övningar, ben, vader och mage:

benspark
knäböj
benpress
liggande lårcurl superset med plankövning på flowinmatta
sittande lårcurl superset med crunch på boll
vadpress superset med höftlyft

ca en och en halvtimme..
Men tar ganska länge när man tränar tillsammans, hjälper till och om man kör ordentligt benen så blir man så jävla slut att återhämtning mellan set är nödvändig.
Inte bara i benen utan pulsen går ju i taket också..
Legworkout is the shit!

Inga kommentarer: