fredag 25 juni 2010

god natt

igen då :)
har varit en fartfylld men rolig dag, och glad!
Dom kom från sverige och nu har vi nyss sett på disney-film.
Riktigt härligt!

Imorgon är det midsommar och då ska jag ta dem för att se på hur det ser ut när man lägger upp en stång på Åland. Före det ska vi vakna, äta finskt bröd till frukost (handlade så mycket finska saker idag så dom trodde nog jag var värsta purfinnen, men måste ju visa det goda som finns på Åland) och kanske fixa till oss lite sommarfina.
Så kommer ju min älskling med också, han har jobbat ikväll så jag fick vara ensam med två andra par.. = SAKNADE honom vettlöst mycket! Men imorgon är han med också! :D

Resten av dagen återstår att se vad det blir av, sillätning och grillning står på schemat ialla fall. Sen tänkte jag visa det åländska kroglivet en sväng. Lär inte vara så mycket folk men det är bättre så! Eller man vet ju aldrig.
Så kanske jag tar och dricker en droppe alkohol eller två, för första gången på 6 månader.
Får se.

Men nu ska jag lägga huvudet mot kudden och njuta av en hel underbar natt och SOVMORGON.

Peace!

Inga kommentarer: