måndag 14 juni 2010

hjärta, ben och mage.

det gick bra hos läkaren och förhoppningsvis ska jag snart slippa hjärtrusningarna,
men med min tur så är det väl inte det han tror att det är..

Men jag får hoppas,
och ska till Uppsala för undersökningar i höst förmodligen,
medicinering till dess.
Det enda är att medicinen kan göra så att jag snabbare blir slut när jag tränar,
men om det händer så ska jag inte behöva ta den.
Men jag undrar, eftersom min puls är så hög nu när jag tränar så orkar jag redan mycket mindre.. (Medicinen sänker min puls, både vilo och max, dvs att min tak blir lägre..)
Förhoppningsvis hittar dom snabbt problemet och fixar till det.

Efter läkarbesöket åkte jag och gymmade, ben och mage! Skönt men som sagt åker pulsen upp i taket direkt så jag blir så himla trött, plus att nu hade jag inte hunnit äta någon lunch före.. Men det gick bra i alla fall och garanterad träningsvärk i morgon.
Övningarna blev

Knäböj
Utfall superset med pushcrunch
benspark superset med sidoextension
marklyft superset med rörlig plankövning på boll
bencurl superset med benlyft
vadpress i bp
och
vadpress

Jag älskar verkligen att köra baksida, framsidan är inte lika rolig.. Det är konstigt det där. Men antagligen är det det att man är svagare i framsidan, och övningarna är ganska svåra. Alltså knäböj och utfall.. Så fort man blir trött så blir balansen mycket sämre och det blir svårt att utföra övningarna korrekt.. :(
Borde träna upp stabiliteten i benen lite mera!

Nåja. Nu ska jag försöka leva lite idag också,
försöka komma till skott med någonting vettigt.

Suck.

Inga kommentarer: