onsdag 30 juni 2010

nytt försök

det är ju lite det som är bra med en ny dag ibland?
Har en lite bättre känsla idag.
Men hoppas också det blir en lite kortare dag eftersom vi vaknade klockan 11 i morse.
Helt sjukt !??! Men jag kunde tänka att jag faktiskt behövde det idag.
Sov bättre på morgonsidan än under natten. Så nu kanske jag slipper den här gräsliga tröttheten som ätit på både insidan och utsidan de senaste dagarna?
SKÖNT! Har verkligen verkligen varit trött och nu känner jag min nästan som en ny människa.

Tänk vad en god natts sömn kan göra!

>Så igår tränade jag ben med min älskling,
övningar var:
benspark
knäböj
benpress
liggande lårcurl
sittande lårcurl
vadpress

tog nästan en och en halvtimme, höll på att spy några gånger.. Spydde lite i munnen faktiskt.
Hjärtat uppe över maxpuls. Oh ja! Det är så det ska kännas när man tränar ben!!!!!!!!!!!
>Ikväll hamnar jag på att träna före spinningen som jag ska dra, men det får gå det med.
"bara" bröst och triceps som ska tränas idag. Men ORDENTLIGT!
Nu när jag har ork också! :)
nu ska jag försöka klä på mig och leva denna dag också, skönt med liiite kallare väder idag i allafall. Lättare att få saker och ting gjorda! Den där sjuka hettan bedövar nog allting hos mig. Speciellt huvudet..

Inga kommentarer: