söndag 20 juni 2010

the last one

har varit en riktig mys-söndag idag.
Var ute på en underbar kvällspromenad med min älskling en timme,
och vi gick inte lite snabbt heller. Jäklar säger jag vilken eld vi hade i baken.
Men vi pratade under tiden också, alltid lika skönt när man får prata på det viset.







Efter promenaden var det dusch, kvällsmål och Dragan visade en video på en natural bodybuilder som berättade hur han brukade träna. En blandning av maxstyrka och hypertrofi..
Verkade vettigt. Kanske skulle vara ngt att testa på för oss båda.
Efter det kom D's brorsa förbi och vi snackade ett bra tag, mycket roligt!

Nu sitter jag här, och kommer nu i denna stund på vad jag skrev om i morse, att min hjärna varit ganska "tom". Och det har faktiskt hållit i sig hela dagen. UNDERBART.
Det låter kanske lite konstigt, men mitt huvud brukar vanligtvis vara ett enda stort kaos, och idag är en sån dag som inte kommer allt för ofta, då jag faktiskt inte haft något kaos.
Bara njutning. Och annat gott.


en bild på söndagslunchen, korv och spaghetti.. haha ;)
som min mästerkock till pojkvän fixade.. Att steka korv och koka spaghetti kan han iallafall, det är väl grymt bra? ;) Jag älskar honom!







En fin låt för att säga godnatt nu då:


njut!

Tack och godnatt för denna dag

Inga kommentarer: