torsdag 24 juni 2010

wonderful

grym träning trots att det var fjärde dagen i rad! Kände mig stark och så hade jag ju med min Älskling igen som alltid ger extra mycket pepp!

Övningar
militärpress med hantel, stående
hantelflyes
flyes i maskin
axellyft med viktplatta
pushdown med rep
liggande sned tricepsextension
french press

körde mage också:
twist med vikt
sneda crunces på boll
sidoglid på flowinmatta
avslutning cykling med vikt

härrligt härrligt!

Nu ska det ätas, sedan handlas och donas.
Har mycket att göra idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du har rätt, det är u så viktigt att vila men ack så svårt. Som du säger, när det tar emot så tror man att man ska träna ännu mer!

Det är nästa lördag, den 3 juli, så det börjar närma sig. Jag tror att jag är i så bra form att jag orkar, eller jag vet att jag orkar, dessutom där med alla människor och adrenalin och så, då ger man inte upp i första taget, dessutom är det ju lugn takt, ska först och främst satsa på att klara det och inte bry mig så mycket om tiden. Satsa på att hålla ca 6 min per km och klara det hela på 2 h.

Ja kolhydratladdningen vet jag väl inte med, det är ju trots allt bara en halvmara, inte en hel. Men jag lär väl äta pasta på torsdag och fredag till middag antar jag! Sprang ju nästan 20 km med min klasskompis (som också ska med och springa nu på lördag) och det gick utan att jag hde kolhydratladdat, men iofs var det ju benen som sa ifrån där på slutet också, så lite pasta blir det väl :)

Ja jag var rätt sliten igår så jag skulle inte orkat ta mig nånstans :P Men vi kan väl satsa på att ses nått nästa vecka, på måndag jobbar jag till 14, kanske efter det ? ag kan komma till dig och sola lite, haha, så kanske du har lite ro? Sola är ju så mycket roigare om man har nån att prata med :)

Inom en snar framtid när jag inte måste fokusera så här mycket på kondtionen och just löpning kommer jag hänga mer på gymmet också och vill gärna träna med dig, jag är redo att satsa och så jävla motiverad! Kanske du kan tipsa och peppa lite :) Lite låtsas-PT hehe.

Ha en jättebra midsommar du också!