måndag 28 juni 2010

vad händer!??

mitt i allt började dagarna gå hur fort som helst.
Nu sitter jag här igen och det är kväll redan,
läggdags snarare efter som det inte blev mycket sömn förra natten,
mera av vridande, suckande och ännu mera vridande.
Gillar verklingen inte de nätterna, så hoppas på en bättre nu då.

Idag har jag dessutom bestämt mig för att inte äta den där jävla hjärtmedicinen,
det är ju inte som att det är farligt.
Om jag får rusning så får jag väl leva med det då.
Mådde skit idag igen och kunde inte träna. :(
Nära på att deltagarna på mina pass blev utan ledare eftersom jag satt på toaletten x antal gånger före....

Men började må bättre när medicinen slutade verka, så spinningen gick hur bra som helst!
sjukt roligt ikväll :) Och grymma deltagare som vanligt. Men fy FAN vad varmt det har varit idag. Både inne och ute..
Det skulle kunna vara början-på-juni-varmt hela sommaren.. Nu går det ju för fan inte att lyfta lillfingret en millimeter utan att hålla på att drunkna i floden av sitt eget svett.

Men jag gillar ändå det mera än vintern.
Den kunde jag skippa..

Nu kom min karl ur duschen så jag ska hålla honom sällskap igen! <3

Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer: