onsdag 26 augusti 2009

ångest IGEN

jag förstår inte varför han vill komma och pina mig hela tiden? (ångesten, alltså)
Men jag hoppas det går över så småningom.

Var och bar in lite grejer i lägenheten iadg och förstås fick jag ångest och började tvivla.
Kommer det bli bra? Tänk om jag borde stanna på internatet?
Hur ska jag fixa det här?

Det är så himla mycket, och mina föräldrar var inte heller speciellt positiva.
För det första så luktade det för JÄVLIGT där inne, gammal tobak. Så luktade det verkligen inte alls i fredags, eller så var jag täpt i näsan från förkylningen.
Och tapeterna är verkligen fulao ch slitna, toan är ännu värre. Den är riktigt äcklig.
Måste städa ordentligt också.

Men å andra sidan,
det ska bytas tapeter och jag mailade till dem nu direkt när jag kom hem så det är det förtsta dom ser i morgon bitti. Och det brukar ju alltid bli bra.
Köpte assnygga gardiner och köket är snyggt där. Sedan har jag ju diverse idéer.

Sen är det ju det att det är så lätt att bo här på internatet, och ändå någorlunda billigt.
Allt ingår ju. Och det är behändigt när det är så nära allting. Och ingenting behöver göras eller införskaffas och det finns alltid någonting att göra, och människor att vara med.

Men jag vill ha Sessa här, och min säng, och allting.

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara hur jag känner för jag är väldigt kluven just nu,
men det som spökar mest är väl att jag börjar komma in i någon form av mönster här på skolan och börjar trivas med det helt bra. Nu ska det vändas upp och ner hej hå igen och börjas om från början.

Dock tror jag ju att det blir bra för det blir det ju alltid, och det kan ju bli ännu bättre än jag tror.
Dessutom finns väl fan alltid alternativet att flytta tillbaka till inernatet om det skulle vara förjävligt att bo där..

Nää nu ska jag inte prata mera om det, förvirrar er förmodligen bara, eller så vet ni hur det känns. Jag behöver bara ventilera lite.

Idag har vi också haft motion på schemat, dagens blev då ett kick/box pass med Björn (en av HP 2orna) och det var SKITROLIGT! Och TUNGT! Så det fick bli dagens enda pass då, hade faktiskt egentligen tänkt ha vilodag men det var ju bra detta med ;)

Imorgon är det biceps och mage som ska få sig en omgång! Lite cardio på gymmet också, får det nog bli. :)

Så ser mina dagar ut nu, stiga upp och duscha - äta frukost - fixa mig snabbt till skolan - skola - umgås - äta middag - umgås - träna ;) - duscha - äta och umgås.. haha. men det är härligt :)
ska nog snart igen kasta in övningar och så vidare när jag kommit in i det lite mera, så klart har det gått lite neråt på två veckor, men faktiskt mycket mindre än jag hade förväntat mig :)

Har dock ONT överALLT i hela kroppen!! haha
kan inte ens få armarna ut rakt.. :P

Nu ska jag ta det lite lugnt, gå ner på kvällsfika och sedan förmodligen SOVA,
borde försöka slänga in ett litet inlägg till det blir dålig tmed det nu när det inte finns ås mycket tid och man är så TRÖTT efter allting på kvällarna..

Puss
Emelie

Inga kommentarer: