fredag 7 augusti 2009

mår inte bra

nej, huh, mår riktigt illa.
har ju varit på jobb över en timme redan och förmodligen är det väl så att jag åt för dåligt igår och fick lite blodsockerfall,
men fick enbart i mig halva gröten och på något vis är det som att ajg bara skulle vilja äta typ vitt bröd med kaviar på!? Riktigt konstigt. Men jag är väl så sjukt saltsugen..

Och det har blivit lite väl hård träning denna vecka faktiskt:

måndag
gym: rygg
60 min spinning

tisdag
gym: bröst & triceps
60 min spinning

onsdag
gym: axlar & biceps
30 min lågintensiv cardio

torsdag
gym: mage + diverse små muskler
60 min spinning

och idag fredag blir det
gym: ben (fram, bak, vader)
30 min cardio


men i helgen blir det vila från träningen,
bara simma, sola, dansa, umgås med härliga människor..
aah härligt.
MEN,
jag kommer sakna Dragan för jävla mycket, usch.
Jag gör det redan.. Eller jag gör det ju hela tiden men det kommer bli riktigt jobbigt,
plus när jag tänker på att jag ska fara iväg och plugga och inte få se honom på flera dagar vill jag börja gråta?!? varför det? DET är någonting som känns så otroligt jobbigt. FAST jag har nära att komma hem på helgerna.
Jag hoppas verkligen jag trivs i skolan för annars kommer det att bli olidligt..

Näe nu ska jag dricka upp mitt kaffe så jag kanske piggnar i idag också,
jag är så sjukt trött på att jobba nu att det heter inte,
och än mera på att stiga upp såhär tidigt, usch, säger jag bara.

Inga kommentarer: