torsdag 6 augusti 2009

ups and downs

det har vi väl alla och jag är lite mera upp nu också.
Längtar rätt mycket till helgen nu faktiskt,
ska bli helt otroligt underbart att umgås med alla brudar igen, och EN HEL helg.
Men å andra sidan är väl detta sista gången jag träffar dem på ett bra tag igen..
Hoppas väl dock på att fara fram och tillbaka till diverse ställen i höst i sverige också :)

såhär ser stället som skall intas i morgon ut



dock kommer det förstås vara barer på utesidan, musik, och en massa annat nice!

För övrigt så ska jag vara helt nykter i morgon för alltid dagen efter för mig börjar mitt skinn svida och jag mår otroligt dåligt (speciellt om jag inte är hemma) fast jag inte dricker speciellt mycket.
Men på lördag ska jag njuta av några torra cider, öl och vin på beachen, och i stugan tillsammans med tjejerna. Förstås både bra och dålig musik som jag skrapat ihop på mina två mp3 skivor, med 150 låtar vardera.
Och även en del härlig (och förmodligen mindre härlig) techno/dance/trance/house som kommer spelas på området.

Lite träning ska jag ta och skriva om också,
igår tränade jag som sagt axlar och biceps, jäklar vilken bra kontakt jag får i axlarna nuförtiden, det bränner utav bara helkotta också. Men har inte så mycket träningsvärk idag ändå.
Körde i princip samma övningar som förra veckan för axelarna, men för biceps blev det lite annorlunda, körde hantelcurl (x2 som uppvärmning) omvänd skivstångscurl, kabelcurl, dubbel curl i kabel och halva hantelcurls med låga vikter och måååånga reps.. För att variera lite, kände att jag måste ta en liten paus från preachern, eftersom jag tröttnar. Men det som är så synd att det är ju den jag får allra bäst kontakt i. Nåja.
Sedan körde jag lite cardio som avslut, 30 minuter lite lätt cyckling och crosstrainer. Men har blivit mycket cardio idag, och ikväll ska jag dra spinning igen. Men DET GILLAR JAG BARA ;)

Dessutom skulle jag ju ta lite nya formbilder igår och slänga upp igen,
men precis efter första bilden (som för övrigt blev skitdålig, kan inte flexa alls, haha) så tog batteriet i kameran slut. Men jag lovar att försöka ta lite bilder ikväll istället, kanske med lite hjälp från pojkvännen (som kan det där med att flexa liiiite bättre än jag ;)) men det vill säga om jag vågar, hatar när andra tar bild på mig eller när någon annan ser på när jag fotas..

Alltså jag håller på att svälta känns det nästan som, är riktigt hungrig. Men försöker tvinga mig att vänta ännu en stund så att jag itne måste äta precis före jag ska träna, det är bara obehagligt.. Och dessutom åt jag för mindre än 3 timmar sedan. Jag sa ju det, jag är hungrig heela tiden.. :)

Ikväll är det mage och rotatorcuff som ska få pinas lite,
och sedan drar jag spinning 60 minuter med lite ihopskrap från några skivor, så det blir ett riktigt uppåtpass ;) ENDORFINER! :)

cya!
Peace
Emelie

Inga kommentarer: