söndag 23 augusti 2009

söndagsångest

Har väl inte skrivit sådär jättemycketmen har inte riktigt velat sitta vid datorn allt för mycket om vi säger så :)

Har tränat igen (YEAH :D) och simmat, myst med älskling, ätit kräftor, ätit hare.. Igår skulle vi ju och kolla på volley men det missade vi lite :(
Haft en helt underbar helg i alla fall :) Varit varje sekund med min underbara pojke, och också med min lilla Sessa förstås. Dem jag saknar mest.

Och idag bär det av tillbaka, och jag har ju förstås ångest igen då,
inte vet jag varför egentligen men säkert mest bara för att allting är så nytt och jag inte är hemma där ännu. Skolan är ju bra och så så det är inte någonting att ha ångest för, men resten, typ.

Dock hoppas jag på en flytt ganska snart så då kanske det blir lite mera som hemma, och då lär jag väl vara lite mera i sverige också. :)

Skulle bara uppdaterasnabbt igen, kanskekommer mera.. Ska försöka bli bättre på att skriva nu bara jag får lite mera tid över!
Ska inta gymmet där i morgon och se vad detblir av det :D

ha en bra söndag,
njut!
Emelie

Inga kommentarer: