söndag 9 augusti 2009

underbart

helgen har varit helt fantastiskt rolig!
Har inte skrattat så som jag gjorde denna helg på flera år,
jag säger bara helt underbart.
Tack tjejer! Ni är verkligen världsbäst, helt fantastiska, underbara.

Jag tog nog min kamera med, och min laddare.
Men gissa vad? Jag glömde ju förstås mitt batteri, haha.
Men ska försöka sno lite bilder av de andra..
:)

Idag har jag legat på stranden, ätit mackor och MÅKAT choklad.
min mage är galet svullen och jag är hur sliten som helst (trötthet, mest)
men det är det värt :)

Choklad är ju så otroligt gott, faktiskt.
Hur hade jag glömt bort det?

Nu ska jag se på Las vegas och slappa lite till! Njuta av min helgssemester från livet.
Imorgon börjar allt igen (och missförstå mig inte, träningen ska bli helt underbar)

Emelie

Inga kommentarer: