måndag 17 augusti 2009

Nu gott folk

drar jag över till svenska sidan för att påbörja mina studier :)
Det känns fortfarande konstigt men nu har jag bearbetat det,
bröt mer eller mindre helt ihop igår och bara grät i flera timmar..

Fan att jag alltid trycker undan allting till sista stund och då blir det sådär,
men det blev bättre.
Mest tack vare min underbara pojkvän :) Som jag kommer sakna varje varje sekund,
men vi ses igen om 4 dagar (inkl. idag) och då ska jag vara med honom HELA TIDEN.
Och så är det min lilla Sessa, som jag också kommer sakna..

Annars tror jag inte att jag sov en sekund inatt,
låg bara vaken och funderade.

Nåja, nu är kläderna på efter många om och men och det är dags att kasta allting i bilen och tuta iväg.

Ha en underbar dag alla!
Vi ses på andra sidan :P haha (sverige alltså)
Och jag ska skriva så fort jag får chansen..

Puss och kram
Emelie

1 kommentar:

Annika sa...

Du kommer att hå det jätte bra där! :) Du får hälsa lärarna ;)