torsdag 20 augusti 2009

Hemma igen

Eller på inernatet då :)
Efter två dagar ute i skogen och på sjön..
Dock skulle vi egentligen sovit ute inatt också (eller jag, dom andra gör ju det)
men mår inte bra och har haft ont i halsen och huvudet igen, så jag ansåg det är bäst att jag inte utsätter mig för någonting. JAG VILL BLI FRISK.
Fan jag har inte tränat på två veckor, min kropp börjar kännas konstig. Eller vadå börjar? Den gör nog redan det, rättare sagt.

Dessa dagar har varit tuffa men bra,
bland annat paddlade vi 20 km idag, 4 timmar tog det.
Så det är någonting nytt för mig helt och hållet, alltså att paddla.
Känner att jag verkligen lärt mig mycket nytt!
:D Äntligen!

Jag trivs fortfarande hur bra som helst.
Men saknar pojken hemma så otroligt mycket hela tiden..

I morgon ska jag se på lägenheten på morgonen före jag far till Åland,
hoppas hoppas verkligen den känns rätt.
För jag har lite ställt in mig på det nu, det har varit ett jäkla fajtas i huvudet om hur jag ska göra riktigt, men det är det jag vill.

Kanske jag borde berätta lite mera om vår utfärd?
Jag vet inte om jag orkar faktiskt nu,
eftersom vi också sov ute inatt och jag typ sov 1 timme och vi sprang omkring 5 timmar i skogen igår och paddlade 4 idag.. + diverse andra fysiska aktiviteter så är jag otroligt utmattad, både psykiskt och FYSISKT.

Så skulle bara slänge in en liten update snabbt, berätta att jag lever och har det bra. :)
Så hörs vi ;)

Peace!
Emelie

1 kommentar:

Mikkan sa...

Paddling är så himla kul, jag skall också ut på tur, på söndag. Det är underbart att glida fram på vattnet!