onsdag 5 augusti 2009

Cocos

Har fått dille på cocos, ätit keso med nötter, russin och cocos varje dag nu, haha.
Det är så gott!
Och jag är så himla sugen på sushi nu igen,
åt det nog i helgen (pirkkas djupfrysta som faktiskt var god!) men är sugen igen,
det är SÅ GOTT.
Kan inte fatta att jag trodde det var äckligt förut? haha. Första gången jag åt det var i mars i år, och jag har nog hunnit äta sushi ganska många gånger redan. Pinn-tekniken börjar infinna sig.
Som tur är flyttar jag ju till sverige och där finns det lite flera alternativ än här!



Just nu sitter jag bara och väntar på att sluta jobba, så jag får TRÄNA, känns som att mina ben snart ska explodera av överskottsenergi, att sitta stilla i 7,5 timmar är inte någonting som min kropp gillar..

Har något fel idag också, nyser utav bara den, har säkert nått upp till 20 nysningar nu redan.. ? Hösnuva? Ingen aning.

Nu ska jag..
ja vad ska jag..
vänta på att sluta jobba.. :)

Emelie

2 kommentarer:

Ida sa...

Jodu i Väddö har dom många sushihak har jag hört!

Emelie sa...

värst vad du var glad idag då.. ;p jag har ju bara 20 min till norrtälje centrum så det är nog inget problem att få sushi där inte..