onsdag 26 augusti 2009

strax läggdags

jag kan verkligen inte fatta hur det går att vara såhär trött denna tid?
Klockan är ju bara 21..
Men jag ska sova i alla fall för det behövs verkligen, har varit så slut denna veckan och nu har jag ju min sköna säng i lägenheten så undrar hur det blir med nattssömnen i helgen.. hm..
Det är ett rätt stort problem det där faktiskt, men sängen. Min säng är ju 160 cm bred och har en hel madrass som är rätt otymplig att kånka omkring på, men den är nu i lägenheten och kommer förmodligen stå där oanvänd ett litet tag... Det känns synd.
För jag saknar redan min säng.. Borde ha två såna :( (när jag alltid delar mig på två platser).
Så kommer börja stanna här över helgerna sen bara för min sängs skull ;)
Hur är det möjligt att fästa sig så vid en säng? den är för bekväm helt enkelt.


Och nu i detta läge verkar den ännu skönare.. Och ännu bättre än någon annan säng i hela världen.


Märks det att jag är trött? haha.

Jag undrar om jag ska börja skriva dagbok igen för det känns verkligen bra att hålla i penna och papper och bara få skriva av sig. Det kan jag ju göra här också, men på något vis har jag någon slags krav så det kommer inte riktigt fram det där som jag vill ha ut..
Plus att det känns som att jag är negativ hela tiden.


Men jag måste erkänna att denna vecka har jag PMS och förmodligen är det en stor del till varför jag är så ledsen (jag blir liksom inte desto mera lättirriterad och så, utan ledsen..) även det att man blivit inkastad i så mycket bara mitt i allt.

Och nu finns det ännu mera som det måste tas tag i :(


Huhu, jag har faktiskt ont överallt. Men träningsvärken i benen är i alla fall lite bättre, sådär så att jag kan gå rätt normalt i alla fall. HOH vad skönt det är att ha börjat träna igen, det är verkligen livet! :)


Nu ska jag försöka få tag på pojkvännis så jag kan få sova någon gång detta r.. ;p
(jag har sån otrolig längtan efter honom, saknar honom något grymt. skulle han vara här så skulle jag liksom inte ha några bekymmer i hela världen..)



Home is where the heart is
det stämmer nog.


Emelie

Inga kommentarer: