måndag 10 augusti 2009

en riktig skitdag

har svettningar och sedan fryser jag,
pratar som en jävla whiskeyalkis som rökt sedan lågstadiet..
Känner mig som en hjälplös fet jävla mask.
Ja, ingenting är rätt.

Ångest som fan.

Jag tror för det första att jag blivit sjuk nu,
sådär passligt en vecka före skolstart och jag känner mig som en uppsvälld uttorkad säl.
JAG VILL TRÄNA DEN HÄR SKITEN UR MIG,
men jag vet att om jag nu blivit sjuk och börjar pressa i gymmet och pina mig på cardio så kommer det bara att bli värre.. Sedan är jag sjuk 3 månader och får bihåleinflammation och måste börja käka en jävla massa antibiotika igen.
Näe, det är itne värt det.
Hellre en vecka utan träning än 3 månader..

Eller vad tycker ni?
För det behöver ju inte bli så heller..
AAH JAG ÄR JU GALEN
men tränar jag inte så kommer jag känna mig som ett j'vla as tills jag gör det.

Nej piss.
I'm going crazy..

Och faktiskt,
det skulle vara så jävla skönt att få ha en ledig kväll för en gångs skull.
JAG BEHÖVER SOVA.

Inga kommentarer: