fredag 14 augusti 2009

Fredag morgon

Och jag är lite bättre igen :)
min röst finns fortfarande inte, men jag mår betydligt bättre.
Dock inte träningsbra riktigt än :(
så mina träningsfria två veckor får fortsätta..
(dock tvivlar jag inte på att det kommer bli ett antal promenader under dessa,
och om en vecka kommer vi ju den här tiden börja komma tillbaka från vår två dagar långa vandring).

Kom helt okej upp i morse men hade en otroligt jobbig natt,
sov knappt alls kändes det som igen.

Började morgonen med en duch,
och eftersom jag var till frisören igår och lite klippte topparna och hon tyckte jag hade rätt slitet hår (ehum...) så både schamponerade och balsamerade jag in det ordentligt i morse. Dessutom införskaffade jag en vårdande "styling"spray igår som faktiskt verkar vara bra, håret känns redan bättre.. Idag ska jag färga mitt underhår (försöka få bort det här eländiga gula som inte vill lossna) och sätta en hårinpackning. Jag borde ju egentligen köpa ett silverschampo men gudarna vet vad jag har letat och inte hittat det någon stans. Var finns det!??? Och sen ska det ju vara någorlunda bra också så att det faktiskt funkar, och så att håret inte heller blir lila...

Jag är sjukt shoppingsugen fortfarande, fast jag fick inhandla lite nya toppar (en långärmad och ett linne) igår så är inte suget ens lite stillat.. Vad ska man göra riktigt?
Fasiken. Har ju inte råd heller att göra av med HUR mycket pengar som helst ;p

Nu ska jag ta och kika runt lite på kläder på nätet..
A girl can always dream, right? ;)

Emelie

Inga kommentarer: