onsdag 5 augusti 2009

precis efter öppning

av Avancia denna onsdag igen.
Känns lite konstigt att jag bara har en onsdag kvar efter denna sedan är jag i sverige och utbildar mig (äntligen), ah jag nojsar mycket om det jag vet men det är en stor grej för mig.
Det gick inte direkt så bra sist... om vi säger så..

Har redan hunnit kika runt på facebook några varv, och bloggläsningarna sparar jag till min frukost ;) Jag såg att många uppdaterat ordentligt och det är ju underbart så finns det mycket att läsa.

Gårdagens träning efter spinningen blev väl lite sådär, om jag ska vara ärlig, kan inte riktigt med att styrketräna efter en timmes spinning, jag tar ut mig så fruktansvärt att krafterna tar slut.
Men några övningar skrapade jag ihop i alla fall, så det får jag ju vara nöjd med. Får satsa extra hårt på att träna bröst & triceps nästa vecka!

Och idag är det axlar + biceps som gäller, och jag bara läääängtar :D




Jag är så sugen på att plugga så jag tänker tjuvstarta.. ;)

Hoppas ni fått en bra start på dagen!

Emelie

Inga kommentarer: