söndag 16 augusti 2009

Hårfön

har just letat mig tokig efter min hårfön.
Jag flyttar ju i morgon och nu är det fan panik,
och jag blev så arg så jag vet inte.
Jag satt mig bara ner och tänkte nej nu fan får det vara,
jag skiter i det här.


Men helvete, jag måste ju fortsätta.
Jag flyttar ju i morgon?
Och skolan börjar i morgon.
Hur konstigt känns inte det??

Idag tror jag att jag ska lura ut mig och springa,
eller åtminståne gå i snabbare tempo.
Igår var jag helt stilla hela dagen och tog hand om min sjuke pojkvän,
som fick magsjuka i fredags. Konstigt att jag inte blivit smittad.
Men aja, pizza blev det igår också, MUMS :D var så sugen..

Här är en bild på mig från lucian i vintras :) det var härliga tider..
Saknar er tjejer!


Emelie

1 kommentar:

Linda S sa...

de va en så härlig tid,saknar så den!!!