tisdag 4 augusti 2009

puhh

säger jag bara,
ännu en stekhet dag och jag sitter inne och jobbar, HELA dagen.
Dock "slapp" jag ju dra switching ikväll eftersom det var för få bokade, men det är ändå bara en timme, och dra pass är ju roligt, och jag kommer säkert ändå träna istället..
Jobbar alltså till 17 och sedan ska jag DRA SPINNING ;) det längtar jag grymt mycket till, känns som en evighet sedan jag drog fast det var förra måndagen.. Lagade nytt pass idag också, finns 5 platser kvar så KOM! Jag garanterar svett och flås! ;)

Och om jag nu tränar efter det så blir det bröst och triceps, dock vet jag inte med det där att träna EFTER man kört cardio, känns mycket fel, så får se hur orken är..

Gårdagens ryggpass blev härligt igen, fick grym kontakt och har värk idag.
körde samma övningar som förra måndagen men lite ökning på alla utom latsdrag med V-handtag (dock känner jag hur mycket lättare det gick så hoppas på ökning nästa måndag) och Sittande rodd (men kontakten där är ENORM med lite mindre vikter!).

Bara väntar på att jag ska bli bättre på chins.. körde negativa med -5 kg nu..
Men kanske inte är så bra att gå upp i vikt om man ska kunna göra dom, haha.
Fast jag vill ju det.. så. Det ska nog gå ändå!

Om två veckor har skolan satt igång.. Jag är ju faktiskt grymt nervös kan jag bara erkänna..
Men ser fram emot det så otroligt mycket, lära mig nya saker, ett nytt ställe, nya människor...


Såhär ser tydligen själva skolan ut :o)

Nu fick jag till och med svar på lägenhet..
Dock är hyran 5999 kr per månad.. Vilket innebär nästan 600 euro, helt sjukt? :S
det har jag inte råd med..
Men får väl fortsätta, fick jag svar sådär fort så KANSKe kanske det kan komma igen..
Men nog tror jag att jag kommer trivas på internatet också, det är inte det.

I helgen är det Itech och en stuga full med brudar som gäller,
det ser jag fram emot :D men på samma gång har jag lite ångest faktiskt.. :/
det blir dåligt med träningen, så antingen blir det ju två vilodagar eller lite mera festande på fredagen och så kan jag fara ut och springa en sväng på söndagen.

Nu bara svamlar jag på med en massa onödiga bekymmer här, haha.
Fast jag är fortfarande på klaghumör.. Var det igår också..
Men på kvällen blir det nog bättre :)

Peace to ya'll
Emelie

Inga kommentarer: