måndag 24 augusti 2009

sån jävla morgon/måndagsångest

usch och fy säger jag.
Den klädde sig över mig direkt när klockan ringde och väckte mig i morse,
det kändes riktigt riktigt jobbigt.
Nu är det lite bättre men visst sitter den fortfarande på.

Vet inte varför men när vet man nu egentligen det?

Förmodligen för att jag visste det kommer bli jobbigt utan pojkvännen och kissen igen,
dessutom låg Sessa på sängen med mig i morse och hon var kvar ända till jag for.
Som att hon visste om att jag skulle fara.
När hon såg på mig och spann höll jag på att börja gråta.

Och hur kan det kännas så rätt att vara med en person,
och på samma gång så fel att vara ifrån honom?
Det är konstigt. Och på insidan skriker jag efter honom för full hals.


såhäär håååårt vill jag hålla i honom hela tiden!!! :D

Jag bara hoppas på att den här veckan ska passera fort, och det tror jag ju också eftersom vi har skola till 16.15, därefter är det middag och sedan kommer jag börja pallra mig iväg till gymmet för att skaffa kort och allt det där praktiska, men även sätta igång med fysiken på bortaplan. Rygg är det på schema idag och beroende på vad vi gör i skolan så kör jag väl rygg + biceps eller rygg och cardio..

Så träning varje dag, hem och äta och sedan börjar det ju bli dags att hoppa i sängen och sova en stund igen. Förstås några uppdateringar på bloggen också :)
Så, jag trorju det ska gå någorlunda hastigt i alla fall.
Och på onsdag ska jag till uppsala...

Helgen var ju som sagt underbar, körde ett träningspass med älskling på fredag och det var SÅ ROLIGT och HÄRLIGT! Han fick verkligen en kickstart på mig och nu känner jag mig ju mera peppad än någonsin. Jag älskar verkligen också att se honom under träningspasset för han är ju grymt duktig på det han håller på med! Jag känner mig ju inte så duktig dock när han är så jävla bra men det är skit samma för han tycker väl jag kämpar på i alla fall.. ;P Och det gör jag ju, jag ger alltid allt jag har!! Damn it!
På lördagen var det ben och då höll jag på att spy, det säger väl allt. Dessutom var han med i gymmet då också (dock tränade han inte med mig) meeen jag blir inspirerad av att bara se honom, as said. Och jag måste ju säga att han är grymt het då också ;) hehe..

Nu ska jag svara på mail och bestämma när jag ska hämta nycklar och skriva på kontrakt till lyan jag flyttar in i nu i veckan (eller efter helgen). ;) Wish me luck denna måndag, it's needed.

Puss
Emelie

Inga kommentarer: