tisdag 25 augusti 2009

dålig dag

vaknade nog på helt fel sida idag måste jag säga.
Har inte alls varit på humör och sååå trött.

Började med grupparbete "Case Hälsa" idag,
och nu först har det börjat gå lite mera framåt kändes det.
Lång dag. Gillar inte riktigt det där med så djupa ämnen i grupp..
Hälsa är så fruktansvärt brett, och jag är en sån som inte orkar hålla på och härja om hur jag tycker så jag sitter bara tyst och lyssnar till sist, så idag när jag varit trött har det ju varit ännu värre..
Men, jag ska inte klaga för mycket. (Dock är det ju skönast att skriva av sig när det är lite sämre..) Är bara så himla trött idag.

Vi har lite egenarbete nu så jag ska skriva karaktärer, och vila lite. Sedan är det middag och TRÄNING igen! Denna dag bröst och triceps, och lite cardio perhaps. Kanske ett spinningpass?

Nu ska jag skriva karaktärerna!
Ciao!

Emelie

Inga kommentarer: