fredag 26 juni 2009

Ah once again

Jag har ju redan berättat att jag älskar Green day femtusensjuttioelvamiljoner gånger, ungefär.
Men jag tror att jag bara älskar dom lite mera för varje dag som går,
It must always have been true love.

Den här låten, och den här texten är den ultimata orgasmen i mina öron.

Och det finns INTE EN ENDA dålig låt på deras nya album heller, alla texter, alla melodier, allting, det är helt perfekt.
Precis som vanligt med andra ord.

För övrigt gick träningen helt grymt bra,
jag vill träna mage med mycket vikter också för det känns som att kroppsvikten inte riktigt räcker till mera.
Så först blev det crunches, 20 kg viktplatta. Raka armar och lite sådär snett över huvudet så tar det mest på. Körde 3 x 12. Därefter blev det dock höft/benlyft på lutande bänk utan vikter och hängande raka benlyft. Sedan körde jag sidan, först extensioner med 10 kg 3 x 10 och det kändes lite som att jag skulle gå av på mitten..
men ack så härrligt. Sedan twist i kabeln och cyckelcrunches.. Så jag fick både ont och pulsen i höjden..
Det blev också lite rotatorkuffen och vader.. Sedan halvtimmes cardio på det.
:o)

Nu ska jag äta lite lunch, blir någon pastaröra som mamma lagade igår och till det massvis av keso.. :)

Stay true to yourself
Emelie

Inga kommentarer: