torsdag 25 juni 2009

dagens låt

jag är kär i en låt igen

Dead by April - Carry Me

Men det händer nästan varje dag.

Benträningen var helt underbar, käns riktigt bra ännu efteråt.
Hade sällskap igen så tror nog jag kommer ha lite värk i morgon. ;)
Vi körde också knäböj med smithmaskin.. första gången jag någonsin använde den.. men grymt bra! Speciellt när jag har lite svårt att kunna göra knäböj med ordentliga vikter..
Jag är så glad :)

Har varit en helt underbar dag,
och nyss kom katten in med en stor jäkla råtta.
Fan vilken militärkatt jag har.

Har nyss också petat i mig kvällsmålet och i morgon är det träning före jobb och jobb till kvart över 7 på kvällen..
Så hela dagen åker lite dit, men inga problem.
Det finns flera dagar, det harmar ju en hel del med det här vädret bara..

Hoppas ni njutit lika mycket som mig av den underbara sommaren ;)

Love
Emelie

Inga kommentarer: