onsdag 3 juni 2009

varför är jag trött hela tiden?

Än en dag har flytit bi.
Första delen bra,
andra kanske mindre bra, när jag kom hem skulle jag genast dra på mig träningskläderna och fara ut på en underbar länk, men gissa vad jag gör istället?
jo, jag SOMNAR, haha, varifrån kom det?
Sov 45 minuter och sedan sprang jag ut på den tyngsta länken i tidernas världshistoria, jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö mellan varven.
Men jag överlevde och sedan åt jag middag, kyckling med kesella"sås" och grönsaker.. Gott och hoho vad mätt jag blev, men det räckte inte länge så var jag hungrig igen..

S kom över och hälsade på katterna och dom tyckte nog om det,
fast det är ju upp och ner med oss som vanligt.
Och jag önskar han kunde få må lite bättre,
det känns verkligen som att jag orsakat honom helvetet på jorden och jag vet inte vad jag ska göra åt det, för jag kan inte.
Så jag känner mig misslyckad och som den sämsta personen i världen,
helt fel förmodligen men jag tror jag förtjänar den känslan faktiskt.

Men på samma gång måste jag förespråka att göra det som känns bäst för en själv,
oavsätt konsekvenserna, Well i extrema fall finns det undantag men ett liv i olycka är inget liv alls...

Men viktigt är också att veta att olyckan inte är evig
och att man faktiskt kan göra någonting åt den.

"Man choose the path they fallow"

och, viktigt även är att nämna att man ibland faktiskt behöver en liten pekning i alla fall, i rätt riktning..

Nu måste jag nog sova innan jag pratar bort mig,
men i alla fall.
Things get better.

Make love, not war.
Emelie

Inga kommentarer: