onsdag 10 juni 2009

Sessa

kom hem inatt, vid 5 tiden.
Och jag blev så överlycklig att jag vetintevad.
Min älskade Sessa är tillbaka.
Men jag saknar fortfarande Brallan, men nu harjag mera hopp.
Fast det gör ändå ont i hjärtat när jag tänker på honom..


Idag var jag och lunchade på stan med Ida,
käkade en helt fantastisk underbar Sallad på Timjan.
Lätt Ålands bästa matställe!
Efter det gick vi runt på stan lite och jag lyckades faktiskt hitta en dragkedströja åt mig.
Svart, förstås. :) Märket: ONLY.
Sen åkte hon på jobb, jag hem, och Sofi kom hit, två timmar och snacka lite skit.
Riktigt roligt!

Så idag har jag haft en helt underbar dag fast jag varit sjuk, och den kan bara bli bättre :)

Åt just middag,
stekte kyckling och kryddade med mina nya kryddor.
mmmm, älskar dem verkligen.

Såhär ser de ut, och där är också min soya :)
Till åt jag då soyamarinerade wookgrönsaker och en kesella-sås (lite lite bearneise keldas 8%, dragon och lite salt) och lite pistagenötter.
mmm-mmm-mm!

Nu sitter jag här och dricker lite finrexin igen, den här halsen håller på att gå mig på nerverna. Men har en fet blåsa typ som man kan se.. Usch fy fan.
Undrar varför den är där? Jaja, skulle man veta allt.

Såhär såg jag ut idag också (:

Älskar mina jeans riktigt mycket :)
och har halsduk för att jag har ont i halsen.. Folk tycker väl att man inte är riktigt klok, men jag är bara sjuk.

Ska lägga upp lite av mina bilder jag tog igår.. :)





Sådär.. Jag vet inte riktigt vad jag höll på med men försökte illustrera vad jag kände just då. Sen får ni ju avgöra själva omni vill analysera eller bara titta lite..
Ibland är det roligt att leka lite konstnär.

Nu ska jag städa upp lite smått sådär.

Love
Emelie

1 kommentar:

Ida sa...

Den sista bilden var väldigt vacker, när man ser hur det droppar i vattnet.. Och dina jeans var jättesnygga! :)