måndag 1 juni 2009

uppochnerdag

fy nu har stressen satt igång igen, hade en rätt lugn och skön helg men nu var det dags.

Och mår konstigt, fick en jäkla huvudvärk just och blev skittrött, håller på att somna känns det som.. Undrar om jag håller på att bli sjuk nu? Det skulle ju inte vara sånt skräll.
Då skulle det bli vila men jag tror det är det min kropp skriker efter så mycket.
Men nej, idag ska jag dra pass och sedan träna själv.. Om jag inte börjar spy före vill säga, eller mår dåligt på något annat sätt.
Usch.. jag tycker att jag borde inte vara såhär trött..

jag hade ju tänkt skriva lite mera men nu är jag faktiskt för slut för det.
I vilket fall som helst, helgen har varit hur bra som helst,
inget festande och det var ju helt underbart.
Men som sagt, jag behöver vila, stressa ner...
min kropp tar stryk..

Inga kommentarer: