tisdag 23 juni 2009

se framåt

Idag fick jag sova ut, tänkte jag.
Vaknade av mig själv klockan 8.
Men det är bra tid enligt mig :) skönt att stiga upp då, för då är man utsoven men ändå är det såpass tidigt att man hinner njuta av morgonen och dagen.

Vila på schemat, vilket jag kom på först igår, eftersom jag nu lyckats köra på som en idiot en vecka i sträck igen, I need recovery.
Så det blev idag.
Efter gårdagens två mördarpass är jag helt slut idag, mina armar skakar och jag har till och med svårt att skriva nu.. Och att skriva med penna på papper? Oh no. Inte att drömma om idag heller.
Men fy fan vad skönt :) och jag hade så OTROLIGT roligt på passen. :)
Är så glad idag.. Och tog 50 jävla kilo i bent over row med omvänt grepp. I can't believe it.
Jag var helt chockad... är fortfarande :)

Fick till och med lite fixat hemma, byke och lite städa och sådant som behövs mellan varven.
Det känns ju faktiskt otroligt skönt måste jag erkänna..

Sedan har jag pynjat på med lite andra roliga saker och jag kan säga att framtiden ser ljus ut.
Och jag har aldrig längtat såhär mycket till vintern tidigare ;)

Nu ska jag kika vidare på intranätet..
Ha en bra kväll :)

Peace
Emelie

dagens låt:

love.

Inga kommentarer: