fredag 5 juni 2009

bara sura miner

varför är alla på dåligt humör idag?
Man blir ju inte direkt själv på det bästa när alla bara är otrevliga.
Försöker pigga upp mig för det är en så bra dag idag, men för tillfället verkar det inte så.
Får bara höra dåliga saker och det känns inte bra alls.
blä.

I alla fall så tränade jag före jobbet och det gick bra,
någonting.
Körde biceps och mage.

övningar mage:
Crunches med viktplatta 3 x 15 (5 kg)
Liggande ben/höftlyft 3 x 10
Hängande benlyft 3 x 10
Sidoextension 3 x 12 (5 kg)
Cyckelcrunch med viktplatta 3 x 30 (15 var sida) (5 kg)
Twistrodd i kabel 3 x 10 (på varje sida) (25 kg)

övningar biceps:
skivstångscurl omvänt grepp 3 x 8 (15 kg)
Enarms preachercurl 3 x 8 (7 kg)
Hammercurl 3 x 8 (8 kg)
Scottcurl 3 x 8 (15 kg)

Sedan körde jag ca 22 min superintervallcardio ;p haha, alltså körde på som en idiot och fick upp pulsen riktigt rejäla mängder. UNDERBART! I love cardio!
Hela passet tog ca 1 och en halvtimme.

Så nu sitter jag bara här och väntar på att kvällen ska komma och jag ska sluta, kvart över sju och det kommer bli härligt. För det är inte direkt så att det händer så jättemycket här.. TOMT.
KOM och TRÄNA för tusan busar! Alla blir så jäkla lata på sommarn, vad är det då?
Nono, I don't like that!

Nu sitter jag och dricker en Battery Stripped så jag ska få upp energin lite,
jag måste nog köpa något energihöjande kosttillskott.. Klarar ju knappt av att leva vaken genom en hel dag annars. Så har suttit och kollat lite här, det är så kallade "fettförbrännare" som innehåller koffein och guarana, grönt te och diverse andra produkter som höjer energinivån och ska även bränna fett mera effektivt. Dock tror jag inte på det där med piller för fettförbränning, men den där energin skulle sitta tokbra. :) För kan inte hålla på att köpa femtioelva flaskor battery i veckan, inte så heller dricka tusen koppar kaffe. Det mår inte magen bra av...

4 timmar kvar, vad ska man hitta på?
Jag tror jag har gjort varenda ett meningslöst quiz på facebook och diverse andra helt onödiga grejer som man inte blir ett dugg bättre av. Visst jag har gjort mycket nytta också men inte tillräckligt för mig själv. Därför tycker jag inte om att jobba på fredagkvällar.
Hellre ligger jag hemma och myser framför en film som igår.. Faktiskt, men.
Det får man ju inga pengar för heller, så kanske detta ändå är att föredra.
Thank god for youtube.

Skulle jag behöva lägga upp en bra låt igen kanske?
jag ska lägga upp en cardiolåt som jag hörde på före vintern och i vintras, men som fortfarande är jäkla bra och man blir sjukt taggad!

Basshunter - Russia privjet

Sen har jag börjat lyssna på mina gamla cdskivor i bilen igen och mycket förvånande nog så går det att lyssna på dem igen. En Slipknot-låt jag hörde på mycket förra sommaren och som förmodligen alltid kommer vara bra är denna: Before I forget

Sjukt bra låt!

Och skulle jag ta och kasta upp en ny också?
Den här tycker jag man blir lite gladare av :) och så är den bra förstås, men kort.
Marmaduke duke - Rubber lover


Såå nu ska jag...
varför måste jag alltid avsluta med "nu ska jag" ?
Ingen aning, tänker sluta med det.

Ha en underbar dag ;)
Och var på lite bättre humör, plz.. :)
Peace
Emelie

Inga kommentarer: