måndag 29 juni 2009

obekvämt

ingenting är bekvämt just nu, men det är väl för att det är så otroligt olidligt varmt?
Helt otroligt.
Plus att jag inte kan sova mera på nätterna, har inte sovit på en vecka nu.
Och det blir lite irriterande.
Vill krypa ur skinnet till och från, eller bara vara vid stranden eller i vattnet.
Men idag är det träning som gäller igen, dubbelpass ser det ut som (eftersom jag är sjukt sugen på att fara på någon annans spinningpass) så det blir rygg och axlar (tror jag i alla fall) och sedan några timmars vila + dra ett switchpass och sedan spinning, underbart ;) fast kommer dö i denna hetta.
Har druckit typ en liter vatten redan, och det blir minst 5 idag kan jag lova.

Helgen då?
jo underbar som vanligt (nuförtiden i alla fall)
strand, simma, härja, sprungit omkring på stan och dansat (NYKTER ? wow) på natten, dragit spinning och slappat, dock inte sovit allt för mycket, as said.
I lördags var det lite av ätardag (inget frossande, bara sådär fuck kcal) blev kebab och glass, det var väl det som gick över det vanliga. Har inte ätit glass på närmare två månader så det satt riktigt fint ;) men en glass tycker jag inte att är så farligt faktiskt, det är absolut någonting man måste få i sig på sommaren! Speciellt om det är såhär jäkla hett.

Jag har ont i nacken också, förmodligen från det konstanta nattliga vridandet i sängen..
Och denna outhärdliga obekvämhet.

Min hjärna är helt borta,
more water.

Men en låt ska jag bjuta på iallafall, en helt otroligt bra sådan också.


peace
Emelie

Inga kommentarer: