fredag 12 juni 2009

Heroes

yes nu har jag börjat se på det igen, bestämde mig i höstas för att vänta på hela tredje säsongen och nu får jag äntligen se allt :) grym serie det också.

Jag har nyss ätit lunch, proteinpannkaka ;)

visst ser det helt underbart gott ut? ;)
och det var det också.
Recept:
1,5 dl havregryn
1 mogen banan
1 dl mjölk
1 ägg
1 dl protein (vanilj)

jag hade också i lite frön, lite kanel på och till åt jag kesellaröra och hallon + jordgubbar!
ojojoj! Och så mätt jag blev.
Ni måste testa! Sjukt gott!
Till och med min mamma ville äta det :)

Halsen är fortfarande förjävlig och det är inte bakterier så jag kan förhoppningsvis så småningom sätta igång att träna igen lite smått.
Var nästan en vecka nu sen sist :S
Där ser ni, ta hand om kroppen annars blir man sjuk :( det är farligare att träna för mycket än för lite.. till och med..

Så idag ska jag dra switching 16:30 sedan får jag se vad det blir,
annars har jag bykt faktiskt idag, plockat ur diskmaskinen, städat upp, bränt ny cd.. Rinde sjukhuset.
Lite s.k. vuxenpoäng där? Eller vad Ida ;)

Nu ska jag dona lite till, försöka lindra halsontet ännu och prata med mina föräldrar.

Ha en bra dag :)
Emelie

Inga kommentarer: