måndag 29 juni 2009

måndagkväll

jag var på spinning sen också, japp :) det var fint det! kan jag bara berätta.. Känner mig fortfarande hur bra som helst och om det gick bra kommer jag förmodligen sova som en liten gris inatt. Och det skulle sitta grymt bra eftersom jag inte sovit på en vecka nu..

Nu sitter jag och ser på en grymt dålig film, eller den är väl inte grymt dålig men inte sådär jättebra, gillar inte dramakomedier. Dom är alltid så jäkla.. dystra..
Melankoliska, på ett väldigt icke-komiskt sätt.

Har druckit en liter saft igen nu, denna gång fun light appear, som också den är underbart god!
Dock finns dessa två sorter enbart i sverige (vad jag hittills sett).. Så försöker ladda upp när jag åker.
Har druckit närmare 6 liter vatten idag.. och känner mig nästan törstig fortfarande, det är helt otroligt vad mycket vätska som behövs i denna hetta. Men tror dock jag inte fått i mig tillräckligt i helgen heller..

Annars var mamma och tittade på en katt idag, ifall det var brallan som dom tagit vara på. Men det var inte han, och jag vet inte om det är bra eller inte för den katten hade också dött under natten.
Jag antar det värsta med Brallan också, men jag kan inte sluta hoppas före jag får reda på att han faktiskt är borta.. För jag älskar honom, och jag saknar honom varje sekund varje dag.
Kan inte tänka på det..
Så gör jag när det blir jobbigt, jag låter bli att tänka på det.

Nu kan jag inte skriva mera för jag börjar gråta.

Inga kommentarer: