måndag 1 juni 2009

två timmar

sedan är det passdags
och det ska nog gå tror jag fast jag är lite sliten?
Käkade just 200 g keso, ÖNOS lågkalori hallonsylt PÅ bröd och riskakor :P
haha det gick, skulle testa mest för min mor kom hit med det och bröd men utan nånting på brödet så ville inte käka det helt tort. Men det satt fint med lite mat. Åt en sallad till lunch för 3 timmar sen med ost, skinka och bönor. Fasiken de där bönorna är rätt bra faktiskt.. ;)

Nåja, så försöker tagga till för passet och den därpå följande träningen,
men som det brukar vara så piggnar man nog i så fort endorfinerna lite börjar komma ut i kroppen.
Dock borde jag byta lite musik på min kära Ipod men jag orkar ju aldrig, och har ju fan inte haft tid heller den senaste veckan, så hoppas på att det ska bli lite lugnare denna vecka, men det tror jag nog. Jobbar inte riktigt lika mycket heller så. Ska ta lite tid för vila (dock kommer träningen först ;p)

mm det var en liten myra som kom springande in hit och gjorde min dag (kanske till och med min vecka) för några timmar sedan.
Fattar inte hur man kan bli så glad för någonting så jäkla litet egentligen.
Så det är mycket böättre nu än vad det var då jag skrev sist :)
Men jag längtar faktiskt hem nu, får se hur det blir med träningen nu. Haha.

Love
Emelie

1 kommentar:

Ida P sa...

Det märks på dina inlägg den senaste tiden att du definitivt behöver tagga ner och ta några vilodagar nu, annars kan det gå illa hörru! Du måste ta hand om dig tjejen :)