tisdag 30 juni 2009

kaffet uppdrucket

och frukosten intagen.
Fick äntligen sova lite mera och det är tacksamt! Kanske är lite mera av människa idag då?
Plus att jag ÄLSKAR att inte behöva stressa på morgonen, vilket det säkerligen blir en del av denna vecka så njuter extra mycket nu.

Har träningsvärk i ryggen ;) underbart!
Vet inte riktigt vad jag ska köra idag ännu? Funderar lite på axlar och biceps..
Bara för att jag är så jäkla sugen att köra det.. Annars blir det väl bröst och triceps, eller kanske adderar biceps till där.. haha. Är lite stressad med träningen denna vecka nämligen ;p
Ska till sverige på lördag så då blir det ingenting och på söndag är gymmet stängt. Såå jag får ta och trycka ihop lite, speciellt när jag bara körde rygg igår.
Men det var skönt..

NU är jag inne på min första liter appear igen,
såå gott! Och bra när man tröttnar på att bara dricka vatten. Och efter mina två koppar kaffe behöver jag fylla på med lite annan vätska.


Ska se hur mycket det blir idag? Förmodligen en hel del i gymmet också.

Idag borde det vara lönedag och det sitter nog allt för bra, har varit svinfattig de senaste veckorna eftersom jag måste köpa ny dator och var tvungen att spara 400 euro förra lönen, plus att 300 gick till hyra. Inte mycket kvar,
och maten går på närmare 50 euro i veckan, minst.
Så ja, jag behöver handla mat igen eftersom kylskåpet är kalt. Och det tycker jag verkligen inte om..

Ha en bra dag allihop! Och kom ihåg att dricka mycket! ;)
(Men... det är inte heller bra att dricka FÖR mycket, dock är minst 3 liter bra i den här hettan..)

peace
Emelie

Inga kommentarer: