torsdag 11 juni 2009

Finrexin & Strepsils-junkie

Men det är tillåtet då halsen värker och farbror doktorn (eller i detta fall gummor? doktorn) tar en titt på det gräsliga innehållet i munnen och icke upptäcker mera än att det måste göra ont.
FÖR JA, satans i helvetes jävlar (svära får man också om man har såhär ont) vad ont det gör.
(I'm sorry).

Men i morgon skulle jag ringa och höra om det hade någon nytta alls att hon påta ner två feta stickor i halsen och grävde i mig så tårarna började rinna.
Jag vet inte vad jag hoppas, för jag vill fan inte börja äta nån antibiotika igen och inte få träna på ytterligare en vecka, jag tror en Emelie går under lite sådär smått då. Faktis.

Jag kan inte ens dricka vanligt jävla vatten.
I'm sick of being sick, jag hoppas det inte finns nåt som heter kroniskt ont i halsen, i alla fall?
i så fall tycker jag fruktansvärt synd om de människor som kan lida livet med någonting sådant, för lite huvudvärk och att kräkas lite kan man stå ut med.
Näe, haha, det går nog inte att jämföra men ni förstår vad jag menar i alla fall.
Jag hatar att ha ont i halsen.

nu jobbar jag bara lite på en timme ännu sen ska jag hem och äta, om det går ner någonting vill säga.

Och jag ska dricka finrexin igen.
Detta är min update for now.
Kanske kommer mera givande inslag ikväll, man vet aldrig.

Peace
Emelie

Inga kommentarer: