onsdag 13 maj 2009

allt för deprimerande inlägg

på senaste tiden..
Men det är ju så att under de mörkaste stunderna vill man bara skriva av sig,
så det blir värre än vad det är kanske egentligen.
Fast det var menat att de skulle vara med en glimt hopp också,
eftersom jag inte orkar må dåligt mera,
så menar jag att jag vägrar bli så ledsen som jag var förr,
jag tänker hålla gnistan uppe. Eller försöka i alla fall,
för allt jag bara kan..

Det går faktiskt rätt bra nu,
men jag är ju en upp- och nermänniska, verkligen.
Lite för mycket ibland.

Japp, men annars,
har varit off lite med träningsskriverierna.
Fast det i alla fall verkligen är någonting som går bra för mig nu!
I måndags blev det hela 4 timmar (sjukt, japp!) men det var bara att ladda med mat,
och det var ju på grund av att jag drog två pass som det blev så.
Rygg och axlar först, och jävlar vad jag fick ut mycket. Hade så mycket i mig att ta ut så träningen gick verkligen hur bra som helst, underbart! :D den känslan slår så många andra med hästlängder!
Efter det drog jag flowin och sen blev det att vänta lite och därefter drog jag spinning,
sen fick jag gå hem och ÄTA.

Igår blev det bara 45 minuters springtur, men det gick helt galant det också.
Idag TROR jag att jag ska ta bröst och triceps + lite cardio. Steg upp så tidigt så orkar inte köra mage, eftersom den tar så mycket energi när det inte är sådär jättekul att köra det..
Så. Det får bli så.
Sen får vi se om jag orkar leva nåt när jag kommer hem eller om jag faller pladask i soffan eller sängen och somnar med en gång.

Nuu ska jag göra nytta.. ;p

Love
/ Emelie

Inga kommentarer: